LUMI en NFGD combineren hun knowhow voor nieuwe (virtuele) vormen van AVA's

Lumi, de toonaangevende marktleider op het gebied van technologie voor AVA’s (Algemene Vergaderingen van Aandeelhouders) en ledenvergaderingen, is verheugd een intensief partnership aan te kondigen met de NFGD, het oudste, immer creatieve audiovisuele bedrijf van Nederland.

Dankzij het partnership, dat in minder dan 6 weken werd vormgegeven, genieten de relaties die bij de NFGD het registratie- en stemproces voor hun AVA afnemen, voortaan van een nog gestroomlijnder event dankzij Lumi's briljante en gepatenteerde stemproces via een unieke app-omgeving op (mobiele) devices. Gecombineerd met de kracht van de NFGD op het gebied van live-projectie, webcasting en streaming biedt de combinatie meer diepgang tijdens events en wordt de betrokkenheid van de deelnemers op afstand vergroot, zodat hybride en virtuele vergaderingen hierdoor ook mogelijk worden.
Kortom, ideaal voor aandeelhouders die zich elders bevinden en de vergaderingen online willen bijwonen. Tevens is verdere samenwerking in andere marktsegmenten onderdeel van de afspraken, waarbij het doel is dat de combinatie van Lumi en NFGD direct voordelen biedt voor de relaties van beiden.

Frank Schoonhoven, Managing Director van Lumi Nederland: "Deze deal consolideert de positie van Lumi als toonaangevende leverancier van technologie voor aandeelhouders- en ledenvergaderingen in Nederland. We geloven in de kracht van partnerships als deze!"

Computershare, de adviseur op het gebied van de organisatie van aandeelhoudersvergaderingen en communicatie met aandeelhouders via haar dochteronderneming Georgeson, is al jaren partner van Lumi in Nederland. Computershare is vanaf de start betrokken bij het vormgeven van dit partnership. Door het combineren van deze drie sterke marktpartijen, waarbij iedereen zijn eigen focus behoudt, zullen de beursgenoteerde ondernemingen in Nederland profiteren en verwachten wij door deze samenwerking een verdere groei van hybride vergaderingen, bevestigt Kirsten van Rooijen, Managing Director van Computershare Netherlands.
François Hobma, CEO van NFGD: "Wij denken: een bijkans unbeatable combinatie met synergie, en duidelijke voordelen en extra gemak voor de beursgenoteerde bedrijven in Nederland voor wie wij nu eenvoudig de full-circle productie & organisatie ter hand kunnen nemen."

De samenwerking op het gebied van stemmen is afgesproken voor 4 jaar. Alle partijen committen zich aan het verder ontwikkelen van de hybride en virtuele vormen van aandeelhoudersvergaderingen.

Richard Taylor, CEO van Lumi, sluit af met: "Partnerships vormen de kern van onze groeistrategie in bestaande en nieuwe markten. We staan altijd open voor manieren waarop we marktaandeel kunnen vergroten en onze propositie kunnen versterken."

Voor meer informatie kunt u hier contact opnemen of Frank Schoonhoven bellen op het nummer +31 6 20 41 03 78